۰۹۱۹۲۹۴۸۳۹۶

تفاوت بین صندلی اداری مختلف

10 / 10
از 1 کاربر

در حال حاضر بسیاری از انواع صندلی اداری در بازار وجود دارند که هر کدام برای یک تابع خاص در یک محل کار ساخته شده است.
شما زمانی که در حال برنامه ریزی کردن برای اضافه کردن چند صندلی به دفتر کاری خود ویا منزل را دارید،در نظر داشته باشید که شما می توانید انتخاب متفاوتی را داشته باشید.
بنابراین چهار دسته اصلی وجود دارد که هر کدام برای استفاده خاص خود مناسب هستند.
این مقاله شما را از طریق مزایای هر یک از صندلی ها آشنا کرده تا بتوانید صندلی مناسب با طراحی ایده آل برای فضای کاری خود انتخاب کنید.


صندلی کنفرانس
صندلی کنفرانس به عنوان صندلی هیئت مدیره نامیده می شود.این طراحی مناسب برای جلسات به عنوان بهترین و راحت ترین نوع صندلی مخصوص اتاق کنفرانس مناسب است.از آنجایی که جلسات در مورد صحبت کردن و گوش دادن می باشد،باید تمرکز بالایی انجام شود.حالت نشستن راحت از اهمیت زیادی برخوردار است.این دقیقا چیزی است که شما از صندلی کنفرانس دریافت  می کنید.


صندلی مدیریتی
صندلی مدیریتی،صندلی هایی هستند که دارای چرخنده و چرخ می باشند که می توانند در همه جهات چرخش داشته باشید.صندلی مدیریتی دارای یک تکیه گاه می باشد با لایه های ضخیم از چرم و کفی صندلی که از مواد نرم که اغلب به شکل چرمی هستند، تشکیل شده است. به همین ترتیب اغلب توسط مدیران ارشد شرکت ها از این نوع صندلی استفاده می کنند.


صندلی انتظار
همانطور که از نام آن مشخص است به آن صندلی انتظار میگویند، که معمولا در ایستگاه های مترو،بیمارستان ها و درمانگاه ها،فرودگاه ها،ترمینال های مسافربری،اداره ها و... از آن استفاده می شود که انواع مختلفی از صندلی انتظار در بازار وجود دارد که با روکش چرمی و پارچه ای و همینطور پلاستیکی و فلزی طراحی می شود.
بعضی از شرکت ها تمایل دارند صندلی های خود را سفارشی کنند تا بتوانند هر کدام از محصولات یا خدماتی را که ارائه می دهند را تکمیل کنند.


صندلی مدیریتی مش
صندلی ها مدیریتی مش بر خلاف صندلی های اداری دیگری که از چرم پوشانده شده اند، با پارچه پوشانده شده است تا با گردش هوا در تماس باشد. این ویژه گی این اجازه را می دهد تا زمانی که بر روی صندلی خود نشسته اید،احساس گرم و عرق نکنید.علاوه بر استفاده آن در دفتر کار هم میتوانید از آن صندلی در مقابل میز کار خود لذت ببرید.
استفاده از یک صندلی مش برای پیدا کردن یک گزینه جذاب و  مناسب است.

 

ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :