۰۹۱۹۲۹۴۸۳۹۶

تعمیـر صندلی | تعمیرات صندلی | تعمیر صندلی اداری | جک صندلی | درب ضد صدا تکنوتک

گرو صنعتی تکنوتک ارائه کننده خدمات تعمیرات صندلی و همچنین فروش قطعات صندلی اداری با سابقه بیش از 20 ساله و درخشان آماده خدمات رسانی به شما مشتریان گرامی می‌باشد. تکنوتک ارائه دهنده خدمات تعمیرات صندلی ، تعمیرات صندلی اداری ، تعمیرات مبل اداری ، تعمیرات صندلی گردان ، تعمیرات صندلی نیلپر ، تعمیرات صندلی در محل ، آکوستیک درب ، لمسه ، صندلی گردان ، نیلپر ، صندلی کامپیوتر و ... به شما هم‌وطنان گرامی می‌باشد.

۰۹۱۹۲۹۴۸۳۹۶

گروه تکنوتک با استفاده از کادر مجرب و استادکاران خود خدمات تعمیر صندلی خود را به بهترین شکل به شما هموطنان عزیز ارائه می کند. گروه تکنوتک به دلیل رضایت و راحتی شما مشتریان گرامی خدمات تعمیر صندلی در محل را برای شما مشتریان در نظر گرفته است. تکنوتک با جمع آوری قطعات انواع صندلی به راحتی و در اسراع وقت آماده ارائه خدمات تعمیر صندلی به شما مشتریان ارجمند می باشد. 

۰۹۱۹۲۹۴۸۳۹۶

تمامی اجناس و لوازم ارائه شده در این شرکت مانند: چرخ صندلی، پایه صندلی، مکانیزم صندلی، جک صندلی، دسته صندلی و... تماماً از نوع مرغوب و استاندارد می‌باشند. گروه صنعتی تکنوتک آماده‌ی عقد قرارداد و خدمات رسانی به بانک‌ها، بیمارستان‌ها، ادارات، مراکز آموزشی و... می‌باشد.

 شما می توانید با تماس با شماره زیر بازدید رایگان توسط کارشناسان ما را دریافت نمایید همچنین، در صورت تعداد بالای صندلی هزینه حمل و نقل رایگان می باشد.

۰۹۱۹۲۹۴۸۳۹۶